Рекламний образ оперативно-тактичної бази «Раптор» — за кулісами
3 листопада 2008 р.

Шукаємо концепцію образу.


Пророблюємо структуру зображення.


Малюємо нариси головного персонажу.


Визначаємося з основним конструктивом.


Пророблюємо особливості будови персонажу.


Продумуємо дрібниці.


Ліпимо деталі корпусу у ZBrush.


Збираємо та підлаштовуємо готові компоненти у 3ds Max.


Нарешті корпус дроїда готовий, робимо пробні рендери.


Будуємо механіку взаємодії частин тіла дроїда.


Переходимо до візуалізації основного образу – ліпимо Альвера.


Фарбуємо у білий колір та помічаємо ключові крапки конструкції.


На основі ліпленої фігурки створюємо тривимірну модель.


Пробуємо додати кістяк, але в решті решт відмовляємося від нього.


Запрошуємо дроїдів зайняти місця та розташовуватися зручніше.


Дроїд за дроїдом вибудовується завершальна сцена сюжету.


Для того щоб сцена була максимально живою слідкуємо щоб положення усіх дроїдів відрізнялось.


Далі все збираємо та на кінець обробляємо.

Завдання:
Розробити рекламу для програми.
За кулісами
Каталог товарів «Ериторіум»:
© 2002—2024 Арт-студія «Еріта»
Версія — 51.03.А0027-3